6.deser

poniedziałek, 23 czerwca 2008

Seria prostych i oryginalnych reklamówek TMN, czyli portugalskiego operatora komórkowego, z udziałem gwiazd drużyny narodowej, opierający się na pomyśle, by każdy kibicował każdemu. Efekt - można się ubawić do łez patrząc jak zawodnicy robią z siebie kompletnych idiotów:) Miłego oglądania.

1) "Lá vai o Nani" czyli Ricardo Quaresma o Nanim:

 

 

2) "Nuno Gomes e o 21" czyli Nani o Nuno Gomesu:

 


 

3) "Olha a Trivela do Quaresma" czyli Nuno Gomes o Quaresmie:

 

 

I na sam koniec - João Moutinho o João Moutinho:

 

 

Poza tym cieszę się, że Hiszpanie awansowali, bo wszystkie poprzednie ćwierć-finały źle obstawiałam. Brak Portugalii jest rzecz jasna przygnębiający, ale dobrze zrobi autorce bloga i jej egzaminom...

wtorek, 17 kwietnia 2007

Czyli nie kim innym, ale Cristiano Ronaldo. Całkiem spory felieton nt. młodego skrzydłowego Manchesteru United napisał Rafał Stec, więc pozwolę sobie po prostu wstawić link. Cały tekst do przeczytania O TU. Dla fanek (tudzież fanów) przygotowana została galeria zdjęć bożyszcza tłumów.

 
Cristiano Ronaldo, fot. Jon Super AP

poniedziałek, 16 kwietnia 2007
Powiem szczerze, nie rozumiem fenomenu tego bloga. Właściwie nie wiem, czy mozna mówić o jakimkolwiek fenomenie, jednak ostatnimi czasy popularność AO VIVO mnie zaskakuje. Wiem, że to bardzo egocentryczny wpis, ale tak trochę dla rozluźnienia atmosfery, mały wyciąg ze statystyk, czyli czego tu szukacie najczęściej!
piątek, 29 grudnia 2006

może tytuł troche na wyrost, ale tak mozna nazwac ten album z ujeciami z okresu calego roku, choc oczywiscie zdominowaly go mistrzostwa.

  

Portugalczycy wracają do ojczyzny po niezwykle udanych MS2006. Figo i Pauleta oraz inni zawodnicy grają;-)

  

Porto zdobywa Puchar Portugalii - byla to chyba nawet wieksza rodosc, niz ze zdobycia kolejnego mistrzostwa.

  

Cristiano Ronaldo i jego łzy na Mundialu. Niezapomniane;-)
czwartek, 21 grudnia 2006

i z tej oto okazji, przepiekny obrazek (od razu widać, jaką mam cierpliwośc do obróbki graficznej...): 

  

zdjęcie to drużyna portugalska wygrywająca turniej "Lusofonia 
Games", zorganizowany w październiku na Macau. 

wtorek, 19 grudnia 2006

na pierwszy ogień - wczorajszy powrót Internacionalu do Brazylii. wszystkie serwisy maja zdjęcia juz z obchodów historycznego zwycięstwa Alegrense, ale AO VIVO posiada jeszcze kilka unikatowych ujęć z wczorajszego lotu:


po prawej - bohater finału, Adriano Gabiru, przez media angielskie odmłodzony o jakieś 10 lat...


Indio robi zdjęcia pamiatkowe śpiacym kolegom - ja robiłabym 
dokładnie to samo;-)

na specjalne życzenie  - Fernandao (to akurat moja zachcianka) i Alexandre Pato, który jest bardziej "poszukiwany" przez czytelników AO VIVO niż Nuno Gomes... bardziej niż Gomes!

sobota, 16 grudnia 2006

treningi Internacionalu Porto Alegre przebiegają bez większych zakłocen, chociaz sadzac po zdjeciach, ktore sa ofererowane przez agencje prasowe, z całego zespołu brazylijskiego w Tokio zostali juz tylko Alexandre Pato oraz Fernandao, no może czasami gdzies sie pojawi Abel Braga, trener Internacionalu. reszta zawodników mogłaby dla prasy praktycznie nie istnieć... udało sie mi się wyszukac jedno zdjęcie, na ktorym nie pojawia się żaden z wyżej wymienionych:

  
Fabian Vargas, kolumbijski pomocnik wice-mistrzów Brazylii, na dzisiejszej sesji. fot. VIP

A wracając do Alexandre Pato - jak bardzo ao vivo przepada za tym zawodnikiem, tak nie moge patrzec już na miliony zdjęc robione mu przy kazdej okazji. Np. wczorajszy trening - 98% fotek jakie zostały udostępnione, przedstawiało wlasnie Pato tańczącego z piłką. No fajnie.

Przed meczem kapitan zespolu, Fernandao, nie stara sie ocenic szans na wygrana z Barcą, koncentruje się raczej, jak pokonać kataloński zespół - Fernandao jest najwyższym zawodnikiem Internacionalu, a ze swoim wzrostem 190 cm nie powinien mieć większych problemów z "przejściem" obony Barcelony - zarówno Puyol, jak i Marquez mają po ok. 10 cm mniej od Brazylijczyka. Długie podania do niego zatem moga byc kluczowe, choc jak podkresla Fernandao, także inni zawodnicy Interu mogą pokusić się o zmiane wyniku - począwszy od Pato, przez Iardleya, nie mówiąc o Fabiano Ellerze czy Indio, z których każdy potrafi doskonale asystować przy bramkach.

Jednocześnie trener mistrzów Hiszpanii, Frank Rijkaard, 
spodziewa się trudnego pojedynku z Internacionalem. "Docieniamy siłę zespolu, który w dwóch meczach finałowych zdołał pokonał Sao Paulo. Wazne jest to, kto okaze lepszy sie na murawie, a nie kto jest faworytem". Rijkaard przyznał, że zanalizował juz ostatnie mecze brazylijskeigo zespolu, także wysłannicy Barcy oglądali spotkanie z egipskim Al Ahly w pół-finale klubowych mistrzostw świata. 

czwartek, 14 grudnia 2006

czyli spacer zawodników Internacionalu po Tokio, a tak naprawdę to zdążyli tylko do sklepu typu 'duty free' (na zdjęciu Fabian Vargas, kolumbijski pomocnik) wyjsc a autokatu, zanim otoczeni zostali przez japońskich łowców autografów.

  
na zdjęciu - Fernandao, kapitan Interu, otoczony fanami. ostatecznie zdjęcie wyszło o tak.

i jeszcze wczorajsza sztuka Alexandre, ktorym ao vivo 
zachwyca się od kilku tygodni:

 

 
sobota, 09 grudnia 2006

przed zblizającymi sie klubowymi mistrzostwami świata w Japonii - koszulki zawodników Internacionalu.

i jeszcze ciekawostka z treningu dzisiejszego Internacionalu - w 
Tokio musi byc całkiem zimno. na dowód - tak trenował dzisiaj Alexandre Pato. A tak Fernandao. I jeszcze kilku zawodników. A pomyslec, ze dzisiaj byłam w krótkim rękawku..

środa, 06 grudnia 2006

nie ważne, ile razy Alex Ferguson oglądał powtórkę faulu na Cristiano Ronaldo w meczu z Middlesbrough i jak bardzo bedzie przekonywał wszystkich o słuszności decyzji sędziego, który podyktował karnego - i tak wszyscy wiedzą, jakie kłopoty ma z utrzymaniem się na nogach w polu karnym młody zawodnik Manchesteru. Mozna juz nawet kupic
koszulki, o takie:
  

*
poza tym z okazji Mikołajek (czy tam imienin Św. Mikołaja) - 
wszystkiego najsłodszego od portalu gazety "A Bola", ktory z okazji tego swięta o tak upiększył swoje logo. O dziwo, chyba zaden z konkurentow nie odważył się na tak nowatorski krok...
*
Jeszcze jedno - czy to jakas nowa moda, zeby zawodnicy strzygli 
sobie brwi we wzorki - przeciez to wyglada nienaturalnie, 
szczególnie z bliska  - tutaj Ricardo Quaresma na konferencji 
prasowej
 przed meczem z Arsenalem. Myslałam, ze to po prostu chwilowy wymysł młodych zawodników reprezentacji Hiszpanii do lat 19 - na MME, ktore odbywały sie w Polsce latem, m.in. Pique, Barragan i Javi Garcia ulegli temu trendowi.

 
1 , 2 , 3
Creative Commons License
Blogi Sportowe


eXTReMe Tracker